Психологічна служба закладу

ПСИХОЛОГІЧНА СЛУЖБА ЗАКЛАДУ - спеціалізований підрозділ в системі освіти, основним завданням якого є забезпечення умов, що сприяють повноцінному психічному та особистісному розвитку кожної дитини, порушення яких заважає своєчасної реалізації вікових та індивідуальних можливостей учнів і веде до необхідності психолого-педагогічної корекції.

Діяльність педагогічної служби закладу здійснюється практичним психологом, який працює в навчально-виховному закладі, який надає консультативну допомогу всім вихованцям навчального закладу.

Основні напрямки діяльності педагогічної служби закладу - психопрофілактика, психодіагностика, розвиток і психокорекція, психологічне консультування.

Психодіагностика спрямована на поглиблене психолого-педагогічне вивчення школяра протягом дошкільного і шкільного дитинства, виявлення індивідуальних особливостей, визначення причин порушень у навчанні і поведінці.

Психопрофілактика спрямована на формування у педагогів і батьків потреби в отриманні та використанні психологічних знань про психічний розвиток дітей на кожному віковому етапі з метою своєчасного попередження можливих порушень у становленні особистості та інтелекту.

Завдання психокорекційних напрямів визначаються орієнтацією психологічної служби на забезпечення відповідності розвитку дитини віковим нормативам, допомога педагогічним колективам в індивідуалізації навчання і виховання дітей, розвитку їх здібностей, становленні особистості.

Консультативна робота полягає в наданні допомоги педагогам, батькам, дітям з широкого кола особистісних, професійних та інших конкретних життєвих проблем.

Мета психологічної служби - забезпечення психологічних умов, що сприяють максимальному психічному та особистісному розвитку кожного школяра.

Задачі психологічної служби закладу:

  • створення сприятливого психологічного клімату в педагогічному та учнівському колективі;
  • профілактика негативних явищ і пропаганда здорового способу життя;
  • соціально-психологічний супровід дітей пільгових категорій;
  • здійснення профілактико-просвітницької діяльності та пропаганди психологічних знань, підвищення рівня психологічної грамотності педагогів та батьків.
  • сприяння повноцінному розвитку особистості учнів на кожному віковому етапі, створення умови для формування у них мотивації до самовиховання і саморозвитку;
  • забезпечення індивідуального підходу до кожного учасника навчально-виховного процесу на основі його психолого-педагогічного вивчення;
  • раннє виявлення дітей з особливими освітніми потребами та психологічне забезпечення інклюзивної освіти;
  • психологічний супровід випускників до та під час зовнішнього незалежного оцінювання.

Кадрове забезпечення психологічної служби

/Files/images/pedagogchniy_kolektiv/sa2s__vu_Сименко В.Н.==_13_новый размер.jpg

Сіменко Валентина Миколаївна

Практичний психолог, спеціаліст Вищої кваліфікаційної категорії.
Стаж роботи 17 років

Графік роботи практичного психолога:

  • Понеділок 08.00 – 16.00
  • Вівторок 08.00 – 16.00
  • Середа 08.00 – 16.00
  • Четвер 08.00 – 16.00
  • П’ятниця 08.00 – 16.00
Кiлькiсть переглядiв: 5

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.