Повернутися до звичайного режиму

/Files/images/oformlennya/0_5d785_3f74160_XL.jpg

Азбука організованості

1. Працюй за встановленим режимом дня - тоді на все вистачить часу: на навчання та на допомогу матусі, музику та спорт, на книги та прогулянку, ігри з друзями.
2. Пам'ятай, що час на виконання домашніх завдань обмежений: 1 година - 1 година 30 хвилин. І тому не затримуйся, а берися за справу. Якщо стомився, зміни діяльність, це допомагає відпочити.
3. Бережи хвилини! За хвилину ти зможеш порахувати тільки до 60-ти. А за цю хвилину на заводі в кар'єрі добувають приблизно 2 тонни каменю, виготовляють 540 авторучок, 67 годинників, 2 телевізори тощо. І тому не марнуй час, приступай до праці вчасно, швидко, організовано, зосереджено.
4. Пам'ятай, що час минає, і хвилинки неможливо повернути, на згадку про них залишаються тільки наші справи.
5. Цінуй свою працю та працю інших. Якщо не закінчив свій малюнок, не псуй його, а допрацюй. Не вимазуй, не ламай виріб свого товариша - він працював. Доводь зошити до кінця. Бережи підручники, шкільне майно (парти, стільці тощо) - бо це теж праця багатьох людей.
6. Будь завжди уважним. Примушуй себе слухати й розуміти все нове на уроці, тоді вдома тобі буде достатньо тільки повторити.
7. Умій слухати не тільки пояснення вчителя, а й відповіді дітей. Цим ти повинен показати свою повагу до них, а для себе - ще раз закріпити вивчений матеріал.
8. Твердо тримай своє слово. Будь організованим та охайним. Закінчи спочатку одну справу, а тільки потім розпочинай нову.
9. Привчай себе користуватися записником. Внеси в нього телефони своїх друзів, щоб відразу ж дізнатися, чому хто-небудь пропустив навчальний день.
10. Плануй свій тиждень. Записуй, в які дні в тебе додаткові заняття з музики, іноземної мови, спортивні тренування, розклад роботи бібліотеки, в яку ти записаний.

Правила поведінки у школі

1. Приходь на урок до дзвінка. Перевір, чи все ти взяв із собою (зошити, підручники, ручку, словники, щоденник). Зустрічай учителя у свого робочого місця.
2. Умій раціонально організовувати свою працю на уроці.
3. Цінуй та ефективно використовуй кожну хвилину уроку (працюй швидко, організовано, зосереджено).
4. Уважно слухай відповіді товаришів ті проговорюй їх подумки так, щоб таким чином ти ще раз зміг повторити та закріпити новий матеріал, виявивши свої прогалини у знаннях.
5. Використовуй ту лексику, яку ти вивчав із теми. Це зведе до мінімуму можливість помилок у твоїй мові.
6. Будь чемним, вітайся з учителями.
7. Розмовляй спокійно, не кричи.
8. Питай дозволу, якщо треба відійти.

Правила для першокласників

1. Працюй завжди залюбки.
2. Ділись радощами з другом.
3. Радій за успіхи товаришів.
4. Допомагай товаришам у біді.
5. Не ображайся без причин.
6. Сам ні до кого не чіпляйся.
7. Покличуть грати - іди; не покличуть - сам просись, бо це - не соромно.
8. Не дражни, не канюч, не випрошуй нічого.
9. Ніколи двічі ні про що не проси. Ділись із другом тим, що є в тебе.
10. Через труднощі не плач, будь гордим і терплячим.
11. Не нашіптуй за спинами в товаришів.
12. Частіше кажи: "Нумо будемо дружити!"; "Нумо будемо гратися!"; "Ходімо разом!". Іди до школи, і хай вона буде тобі в радість!

Правила для всіх учнів

1. Без зайвих розмов виконуй розпорядження дорослих.
2. Будь завжди чистим, зачесаним та охайно одягненим. Май завжди при собі чистий носовичок, прикривай їм ніс, коли кашляєш і чихаєш.
3. Не ходи у приміщенні в головному вбранні.
4. Уранці вітайся з дорослими та товаришами словами "Доброго ранку!". Протягом дня вітайся з тими, кого побачиш уперше, при цьому зупинись, чинно нахили голову та скажи: "Доброго дня!" або "Добридень!". Коли ти вже уходиш додому, треба казати «До побачення, приємного відпочинку!», а ввечері, коли ти лягаєш у ліжко спати, кажи домашнім "Добраніч, приємних сновидінь!".
5. Звертайся з проханням такими словами: "Будьте ласкаві", "Будьте так люб'язні".
6. Не забудь подякувати за послугу.
7. Якщо дорослі розмовляють, а тобі треба щось терміново сказати, користуйся такими словами: "Перепрошую, дозвольте Вас перервати", "Вибачте, будь ласка, дозвольте Вас перервати".
8. При розмові дивись на того, з ким розмовляєш.
9. При вході чи виході не намагайся пройти першим, відкрий двері та пропусти того, хто за тобою. При цьому хлопчик поступається дівчинці.
10. Стань у сторонці, пропускаючи людину, яка йде тобі назустріч.
11. При вході до класу (під час уроку), до кабінету директора, до чужої кімнати постукай у двері та попроси дозволу ввійти.
12. Звертаючись до товариша, називай його на ім'я, а дорослу людину на ім'я та по-батькові.
13. Якщо ти раптом когось штовхнув, скажи "Вибач" або "Вибачте".
14. Будь терплячим, не переривай того, хто говорить, вислухай його до кінця. У випадку необхідності скажи: "Перепрошую, дозвольте спитати".
15. Якщо раптом одночасно почнуть говорити дві людини, то одна повинна сказати «Вибач» і дати другій змогу договорити.
16. Не встромляйся в розмову дорослих.
17. У приміщенні ніколи не кричи, розмовляй спокійно, напівголосно, не намагайся говорити голосніше за співрозмовника.
18. Розмовляй з дорослими завжди стоячи, сідай тільки після їх дозволу. Сиди, не розвалившись, не клади ногу на ногу.
19. Подавай стілець чи поступись місцем дорослим.
20. Не забудь допомогти тому, кому це потрібно.
21. Якщо бачиш, що людина впустила якусь річ, підніми її зі словами: «Візьміть, Ви впустили».
22. Ніколи й нічого не бери без дозволу.
23. Якщо закінчив роботу раніше за всіх, не заважай іншим. Якщо можна, допоможи закінчити товаришам.
24. Слідкуй, щоби твоя хода була красивою, не сутулься, не шаркай ногами, не тримай руки в кишенях. При ходьбі тримайся правої сторони. Коли йдеш сходами, будь обережним. Стій прямо, не згинайся.

У школі забороняється

1. Бігати сходами, коридорами, поблизу вікон і в інших місцях, не пристосованих для ігор.
2. Штовхати один одного. Кидатися предметами та застосовувати фізичну силу.
3. Брати чужі речі.
4. Стрибати через сходи.
5. Уживати непристойні слова, вислови, жести, міміку.
6. Заважати іншим учням.

Хочеш бути здоровим?

Послухай, що каже лікар:

- від постави, ходи залежить робота серця, легенів, розвиток м'язів;
- при сутулій спини одні м'язи стискаються, інші слабшають і не можуть підтримувати у правильному положенні хребет, а це призводить до дуже тяжкого захворювання - сколіозу;
- треба привчити себе завжди сидіти прямо, поклавши лікті на стіл;
- у такому положенні менше втомлюєшся. Зошит і книги мають знаходитись на відстані 30-40 см від очей.

Як організувати свій режим роботи

1. Розкрий щоденник і прочитай уроки на завтра.
2. Спочатку треба підготувати все необхідне для роботи.
3. Потім прибери все зайве з робочого місця.
4. Дивись у щоденник. Що задано на завтра?
5. Ті підручники, які стануть тобі у пригоді для виконання домашніх завдань, розклади по порядку.
6. Починай готувати уроки зі складнішого предмета.
7. Коли розпочнеш роботу, не поспішай і не працюй до повної втоми, роби перерви.
8. Під час роботи не можна їсти й пити.
9. Коли працюєш, не відволікайся.
10. Коли ти щось не зможеш виконати, не хвилюйся. Зроби перерву. Сядь і заспокійся, а тільки потім знову приступай до праці.
11. Коли повністю правильно виконаєш завдання, упорядкуй своє місце.

Як правильно писати роботи

1. Запис дати і виду роботи розміщуй посередині робочого рядка.
2. Між роботами пропускай 4 клітинки.
3. Починай писати на другій повній клітинці зверху та від поля чи згину зошита.
4. Цифри пиши висотою в одну клітинку (за правилом).
5. Літери пиши каліграфічно. Малі літери пиши в 1-2 класах висотою в одну клітинку, а в 3-4 класах - 2/3 клітинки.
6. Великі літери пиши заввишки в півтори клітинки.
7. Кожну цифру, знак і літеру записуй в окремій клітинці.
8. Математичні вирази пиши в рядку або в стовпчик. Між стовпчиками прикладів, рівнянь пропускай 3 клітинки.
9. Не виходь за межі рядка.
10. Виправлення роби ручкою.
11. Щоб виправити помилку, закресли неправильно написану літеру чи цифру навскіс (справа наліво) і зверху напиши потрібну.
12. Виконуй роботу над помилками.

Пам'ятай !

1. Пропускаю 1 рядок після класної чи домашньої роботи.
2. Дату пишу словами.
3. Починаю роботу з першого рядка.
4. Пишу так, щоб виділявся абзац.
5. Нове речення починаю писати з великої букви.
6. В кінці речення ставлю крапку.
7. Слідкую за нахилом букв і їхньою висотою (4 мм).
8. Правильно переношу слова.
9. Регулярно виконую роботу над помилками.
10. Закреслюю тільки ручкою.
11. Слідкую за інтервалами між словами.
12. Дописую рядок до кінця.
13. Не починаю новий вид роботи на 2-х, 3-х останніх рядках сторінки.
14. Пишу каліграфічно, охайно, грамотно.

Як надовго запам’ятати навчальний матеріал?

  • Виділяй, співвіднось і групуй матеріал – хто добре усвідомлює, той добре запам’ятовує і довго пам’ятає.
  • Якщо отримав завдання у вівторок, а відповідати потрібно в п’ятницю, не чекай четверга – вивчи одразу, а напередодні тільки повтори.
  • Завчай і повторюй невеличкі шматки ще доти, як матеріал почав забуватися.
  • Коли вчиш, записуй, малюй схеми, діаграми, таблиці - наочність краще запам’ятовується.
  • Якомога швидше, не чекаючи повного заучування, намагайся відтворити матеріал, закривши книгу.
  • Після математики – вчи читання, після української мови – інші предмети: память любить різноманітність.

Уява покращує пам’ять або як запам’ятати найбільше

  • Усе, що хочеш пам’ятати, - уявляй! (Не уявляю – не пам’ятаю)
  • Май на увазі: усе, що побачив, відчув, почув, - уже запам’яталось.
  • Легко пригадується тільки те, що уявив.
  • Не думай словами – думай образами.
  • Не завчай, а уявляй що-небудь цікаве, що допоможе пригадати потрібну інформацію.

Як вивчити вірш напам’ять

1. Уважно двічі-тричі прочитай увесь вірш.
2. Обміркуй зміст твору, умовно розділи його на смислові частини.
3.У кожній такій частині правильно визнач інтонацію, з якою будеш читати, розстав логічні наголоси, визнач паузи та темп читання.
4. Навчися читати вголос, дотримуючись цих вимог, спочатку кожну частину, а відтак увесь вірш.
5.Тепер без допомоги підручника спробуй пригадати вірш, повтори кожну частину по пам'яті.
6. Візьми книжку. Читаючи напам'ять, пе-ревіряй, чи правильно запам'ятав текст.
7. Відклади підручник, двічі чи тричі продекламуй увесь вірш.
8. Запам'ятай: знання тексту вірша треба довести до автоматизму. Це дасть змогу зосередитися на виразності читання.
9. Перед уроком уявно продекламуй вірш іще раз.

Як запам’ятати те, що читаєш?

1.Перш за все треба бути максимально спокійним. Інакше тобі важко буде сконцентруватися. Читай уважно!
2.Читай з олівцем в руках і відзначай важливі положення, які б ти хотів запам’ятати.
3.Щоб запам’ятати смисл тексту, якийздається надто важким, спробуй такий спосіб: уважно читай кожну фразу і переписуй її на свій манер, у своєму стилі. Якомога простіше, хай навіть і багатослівно. Під час повторного читання власного тексту ти з здивуванням з’ясуєш, що смисл тексту не такий складний.
4.Повторення перед сном або зранку відразу після пробудження є найефективнішим класичним способом запам’ятовування.
5.Часто повторюй матеріал. Через 24 години після першого заняття ти забуваєш найбільшу частину вивченого тексту. Тому перше повторення вивченого має відбутися не пізніше ніж через 24 години. Але не повторюй і раніше ніж через 5-6 годин після першого вивчення (закон Жорста). Відпрацюй свій власний оптимальний ритм повторень.

Кiлькiсть переглядiв: 701

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.